EZO to sprawdzona metoda, która została opracowana przez polskich matematyków w 2009 roku. Obecnie w Polsce działają 23 placówki edukacyjne. Metoda EZO jest zgodna z polską podstawą programową.
Program zajęć z matematyki EZO stanowi wprowadzenie w ciekawy, często abstrakcyjny świat matematyki. To nie wykłady i suche przekazywanie informacji uczniom.
Poprzez badanie, eksperymentowanie, dyskutowanie, wyciąganie wniosków, liczne burze mózgów i korygowanie błędów w myśleniu, uczymy matematyki oraz podejmujemy się najtrudniejszego wyzwania czyli uczymy dzieci jak należy się uczyć.
Stawiamy na metody nauczania, które przynoszą efekty, czyli: przyjazną kadrę, niestresującą atmosferę, pasję i zaangażowanie. Nasz mózg wtedy lepiej pracuje. Jesteśmy w stałym kontakcie z rodzicami naszych uczniów, na bieżąco przekazujemy informacje, sugestie, pochwały!
Nasze maluchy przechodzą przez pierwsze poziomy nauczania z fantastycznym towarzyszem zabaw – kotkiem EZO, maskotką programu, która ożywia i dodaje magii każdym zajęciom. Śmiech i próba wytłumaczenia kotkowi prawidłowego rozwiązania zadania to zdecydowanie najlepsza forma nauki. Dzieci w tym wieku są niezwykle chłonne i ciekaw świata i dlatego wykorzystujemy ten naturalny potencjał.
Podczas zajęć dziecko:
Każde dziecko będzie przyswajało wiedzę zgodnie z własnym rozwojem, jest to bardzo ważne aby o tym pamiętać i stwarzać jak najwięcej sytuacji, które pozwolą mu oswoić się z nowymi tematami oraz pójść o krok dalej.
Z nami dzieci uczą się w formie zabawy, grupa skłania do działania i szukania rozwiązań. Podczas zajęć wykorzystujemy naturalny potencjał każdego dziecka.
Nasi uczniowie otrzymują solidne przygotowanie matematyczne, stawiamy im realne cele, dajemy wyzwania, które pobudzają ciekawość i skłaniają do odkrywania nowych, nieznanych, matematycznych obszarów. Program EZO bogaty jest w zadania konkursowe, które uczą nieszablonowego myślenia i wychodzenia poza utarty schemat.
Odpowiedź jest jedna: dla każdego!
Nasze zajęcia są przeznaczone zarówno dla dzieci uzdolnionych jak i tych potrzebujących wsparcia, co więcej wszystkie dzieci realizują ten sam program. Sekret tkwi w odpowiednio dobranych grupach, które dają możliwość maksymalnego rozwoju każdemu dziecku, w zgodzie z jego potrzebami, tempem pracy i oczekiwaniami.
Nasi uczniowie otrzymują solidne przygotowanie matematyczne, nadrabiamy zaległości i jesteśmy z przerabianymi tematami „o krok” przed szkołą. Ma to na celu budowanie wśród naszych uczniów: poczucie własnej wartości, pewności siebie, wiary we własne możliwości.
Tematy, z którymi uczniowie spotykają się w szkole są przerobione wcześniej na naszych zajęciach. Jaki ma to cel? Nasi uczniowie spotykają się z nimi po raz drugi w szkole, są oswojeni z nowym słownictwem, nowymi działaniami, liczbami…, dzięki temu przyswajają i uczą się więcej podczas szkolnych lekcji matematyki, są bardziej aktywni i pewniejsi siebie.
Stawiamy naszym uczniom realne cele, dajemy wyzwania, które pobudzają ich ciekawość i skłaniają do odkrywania nowych, nieznanych im dotąd, matematycznych obszarów. Ćwiczymy z nimi techniki rozwiązywania zadań tekstowych, wyprowadzamy wzory, pracujemy z pomocami dydaktycznymi, gramy w ciekawe gry matematyczno – logiczne.
© HelloPi sp. z o.o.